Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

Χαιρετώ και εγώ με την σειρά μου...


Καλησπέρα σε κωσταραζινούς/κωσταραζινές απο όλα τα μέρη...

Καιρός να βγώ και εγώ  με την σειρά μου στις σελίδες του blogspot μας και ακόμη καλύτερα να σας ενημέρώνω με διάφορες εικόνες/βίντεο απο διάφορες εκδηλώσεις και όχι μόνο.
Στην φωτογραφία βλέπετε μια σκηνή απο τις φετεινές εκδηλώσεις και ποιό συγκεκριμένα απο την μέρα που ο Σύλογος Διαμαντόνυφων έπαιξε την υπερπαραγωγή που ετοίμασαν τα ίδια τα μέλη.
Σύντομα και βίντεο με σκηνές απο το θέατρο...
Τα χαιρετίσματα μου σε όλους/όλες.

4 σχόλια:

  1. Geia sou Antwnh ti kaneis? Xairetismata apo thn makrinh Amerikh...Ola kala?pws paei h douleia? Ante tou Xronou 8a mas bgaleis kai ths gamhlies fotos.......Boula Giorgos....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kala kanis antonio vale kai alo iliko mesa kai go oti exo 8a to valo sindoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. BRAVO Antoni. oraia fotographia. elpizo va balies kai alles fotographies apo olla ta ylenti tou kostarazi.

    LOVE AND PEACE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Geia sas paidia den 8a doume omws apo palio xwrio fotos eixe skata kairo ema8a...kala na pernate...

    ΑπάντησηΔιαγραφή